Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koltuğu boşaldı
Doç. Dr. Esra Beşer'in Sağlık Bakanlığı'na çekilmesi sonrası Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevi boş kaldı, gözler yeni atamaya çevrildi.
Haberin Özeti
- • Doç. Dr. Esra Beşer, Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevinden Sağlık Bakanlığı bünyesine çekilerek önemli bir görev değişikliği yaşandı.
- • Beşer'in Ankara'da Sağlık Bakanlığı çatısı altında yeni bir görev üstleneceği öğrenilirken, Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koltuğu boş kaldı.
- • Ağrı'da sağlık camiası ve kamuoyu, boşalan müdürlük koltuğuna önümüzdeki günlerde yapılacak yeni atamayı merakla bekliyor.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü’nde dikkat çeken bir görev değişikliği yaşandı. Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevini yürüten Doç. Dr. Esra Beşer’in Sağlık Bakanlığı bünyesine çekilmesiyle birlikte, kentte sağlık yönetiminin en önemli makamlarından biri boş kaldı.
Edinilen bilgilere göre Doç. Dr. Esra Beşer’in yeni görevlendirme kapsamında Ankara’da Sağlık Bakanlığı çatısı altında görev yapacağı öğrenildi. Bu gelişmenin ardından gözler, Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koltuğuna yapılacak yeni atamaya çevrildi.
Kentte sağlık camiasında hareketlilik oluşturan gelişme sonrası, yerine kimin atanacağı merak konusu oldu. Sağlık Bakanlığı’nın önümüzdeki günlerde yeni il sağlık müdürü için resmi açıklama yapması bekleniyor.
Doç. Dr. Esra Beşer döneminde Ağrı’da sağlık yatırımları, hastane hizmetleri ve personel planlamalarıyla ilgili çeşitli çalışmalar yürütülürken, görev değişikliğinin ardından sağlık teşkilatında yeni bir dönemin başlayacağı değerlendiriliyor.
Öte yandan Ağrı kamuoyunda, yeni atanacak ismin kentteki sağlık hizmetlerinin geleceği açısından önemli rol oynayacağı yorumları yapılıyor.