- Haberler
- Ağrı Haberleri
- Tutak Belediyesi'ne kış çalışmaları için teşekkür belgesi
Tutak Belediyesi'ne kış çalışmaları için teşekkür belgesi
Ağrı'nın Tutak ilçesinde yoğun kış şartlarında yürütülen yol açma ve ulaşım çalışmalarındaki başarılı hizmetlerinden dolayı Belediye Başkanı Fevzi Sayan'a, Kaymakam Ahmet Coşkun tarafından teşekkür belgesi verildi.
Haberin Özeti
- • Ağrı'nın Tutak ilçesinde, kış şartlarında başarılı hizmetler yürüten Belediye Başkanı Fevzi Sayan'a teşekkür belgesi verildi.
- • Kaymakam Ahmet Coşkun, belgeyi yoğun kış döneminde yol açma ve ulaşım çalışmalarındaki gayretleri nedeniyle takdim etti.
- • Belediye ekipleri, kapanan köy yollarının açılması ve vatandaşların günlük ihtiyaçlarına erişimi için sezon boyunca aktif görev aldı.
- • Bu çalışmalar, ilçede kamu hizmetlerinin kesintisiz devam etmesini ve vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamamasını sağladı.
- • Kaymakam Coşkun, belediye ve kaymakamlık arasındaki başarılı iş birliğinin kış şartlarıyla mücadelede süreceğini vurguladı.
Ağrı’nın Tutak ilçesinde kış boyunca yürütülen yoğun çalışmaların ardından Belediye Başkanı Fevzi Sayan’a teşekkür belgesi verildi.
Tutak’ta etkili olan ağır kış şartlarında kapanan köy yollarının açılması, ulaşımın kesintisiz sürdürülmesi ve vatandaşların günlük ihtiyaçlarına erişiminin sağlanması için belediye ekipleri sezon boyunca sahada aktif görev aldı. İlçede özellikle karla mücadele, yol açma ve ulaşımın aksamaması adına yürütülen çalışmalar dikkat çekti.
Bu kapsamda Tutak Belediye Başkanlığı tarafından yürütülen hizmetler, ilçede kamu hizmetlerinin kesintisiz devam etmesini sağladı.
Başarıyla tamamlanan kış dönemi çalışmalarının ardından, Fevzi Sayan’a, Kaymakam Ahmet Coşkun tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Kaymakam Coşkun, kış boyunca yapılan çalışmalarda gösterilen gayretin vatandaşların mağduriyet yaşamamasında önemli rol oynadığını belirterek, belediye ekiplerinin sahadaki özverili çalışmalarına dikkat çekti.
İlçede kamu hizmetlerinin koordineli şekilde yürütülmesinin memnuniyet oluşturduğu ifade edilirken, belediye ve kaymakamlık arasındaki iş birliğinin kış şartlarıyla mücadelede süreceği vurgulandı.