Yeni Ağrı İl Sağlık Müdürü yola çıktı!
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görev değişikliği sonrası Ankara'dan Dr. Mehmet Acu'nun yeni müdür olarak atanacağı öğrenildi. Atamanın günler içinde yapılması bekleniyor.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevini yürüten Doç. Dr. Esra Beşer'in Sağlık Bakanlığı'na çekilmesiyle müdürlük makamı boşaldı.
- • Yeni Ağrı İl Sağlık Müdürü olarak Ankara'dan sağlık yönetimi konusunda deneyimli bir bürokratın atanması bekleniyor.
- • Yeni atanacak müdürün sağlık yönetimi tecrübesiyle öne çıktığı ve birkaç gün içerisinde görevine başlaması öngörülüyor.
- • Bu atamanın, Ağrı'daki sağlık hizmetlerini ve yatırımlarını geliştirmek adına önemli bir dönüm noktası olması hedefleniyor.
Ağrı’da bugün öğleden sonra saatlerinde önemli bir görev değişikliği yaşandı. Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevini yürüten Doç. Dr. Esra Beşer’in Sağlık Bakanlığı kadrosuna çekilmesinin ardından, Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koltuğu boş kaldı.
Görev değişikliğinin ardından kent kamuoyunda yeni il sağlık müdürünün kim olacağı merak konusu olurken, Haber Merkezimizin edindiği kulis bilgilerine göre Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevine Ankara’da görev yapan önemli Dr. Mehmet Acu’nun atanacağı öğrenildi.
Edinilen bilgilere göre birkaç gün içerisinde göreve başlaması beklenen yeni il sağlık müdürünün, sağlık yönetimi alanındaki tecrübesi ve geçmişte yürüttüğü başarılı çalışmalarla dikkat çektiği belirtildi. Özellikle sağlık alanında yaşanan sorunların çözümüne yönelik deneyimiyle ön plana çıkan ismin, Ağrı’daki sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi adına önemli adımlar atması bekleniyor.
Son dönemde sağlık alanında çeşitli ol sorunların gündeme geldiği Ağrı’da yapılacak yeni atamanın, kentteki sağlık yatırımları ve hizmet kalitesi açısından yeni bir dönemin başlangıcı olabileceği değerlendiriliyor. Resmi açıklamanın ise önümüzdeki günlerde Sağlık Bakanlığı tarafından yapılması bekleniyor.

